Awak ;)

Hye Awak! Awak marah ke? Tak marah kan? Hmm, elyn cerita betul tau tadi. Elyn sikit pun tak tipu awak. Harap awak percaya lah k. Elyn tengok awak macam ok, tapi bila elyn tanya awak marah elyn ke. Awak tak jawab, dua kali elyn tanya awak. Awak tak jawab jugak. Awak memang nampak macam ok. Tapi siapa yang tahu dalam hati awak tu, mungkin awak marah dekat elyn ke kann. Even elyn ni GF awak pun, elyn taktahu dalam hati awak tu ada apa kan. Hmm, elyn rindu awak sangat-2. Rinduu sangatsangatsangatsangat :'( hmmm, rasa sedihh pula. Taktahu kenapa, kay lah awak. Elyn cuma nak cakap elyn sayang awak sangar-2 k. I love you truth from my heart :')
ThankYouu For Reading.