Results PMR and holiday :)

Hi, lama tak update blog. Ni pun baru edit sikit-2 je, hihi.
Minggu depan results pmr keluar tau. 22 December 2011.
Mak nervous nyah! Takut pun ada, tak sabar pun ada juga.
Kalau dapat results okay. Nak masuk kelas apa eh? Sains?
Sains lah kot. Besar sikit pengetahuan kan? Hehe.
Tapi addmath tu.... susah ke? Acano ni? Takut lee.
Tapi takpelah, just move on. Amek lah home tuition add math.
Hihi, lepas amek results. 23 tu Elyn pergi Beijing, China.
6 hari tau, lama lah. Nak tinggalkan Mr Hazlyn kita tuuuuuuu.
Shiann dia nanti sorang-2. Alololo, chill lah. Elyn balik 28 dec.
Lagi 3 4 hari sekolah dah buka kan? Haaa boleh lah kita jumpa.
Tak sabar nak jumpa tau. Rindu sangatttttttttttt ni. Missyoubaddly!
Baju sekolah semua dah beli, stationary je belum beli lagi.
Maybe sabtu ni kot. Tak sabar nak tengok results nanti.
Hehehe, tah ok ke tak results kite tuu. Harap ok lah!
Doakan elyn tau korang! Biar elyn dpat results yang bagu!
AMIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNN :>

ThankYouu For Reading.