This songs :)



Haa, dengar tak lagu ni? Hihi, lagu ni lah hazbi nyanyikan untuk itewww. Hehe, sweet kan lagu nih? Hihi,
itew suka sangat dengan lagu ni. Hihi, sebelum itew tidur kan, mesti dia nyanyikan lagu ni untuk itew tau.
Hehe, lepas tu itew pun tertidur. Semalam pun dia nyanyi lagi. Hihi kita sayangg sangat sangat dekat dia.
Kita bersyukur sangat dapat dia tau. Sebab dia kata dia nak kita jadi cinta terakhir kita. InsyaAllah :)
Hihi harap sangat. K lahh end hereee sayang ILOVEYOU!
ThankYouu For Reading.